بعضی وقتا!!!

بعضی وقتا دلتنگ میشم  یه گوشه میشینم و میرم تو فکر با خودم میگم یعنی ممکنه  الان اونم دلتنگ باشه!

یعنی ممکنه اونم مثل من باشه!

یعنی ممکنه اونم الان حال و روز منو داشته باشه !

یعنی ممکنه اونم به فکر من باشه!

یعنی ممکنه الان بهم زنگ بزنه یا حداقل فقط یه  پیامک خالی بفرسته فقط برا اینکه بهم ثابت شه بهم فکر میکنه!

یعنی ممکنه الان پاشه بیاد پیشم!

یعنی ممکنه اونم مثل من  دونه های اشک از چشماش بریزه!

اصلا اون دلتنگ میشه!؟

اصلا دل داره که بخوات دلتنگ بشه!!!؟

اصلا میدونه دلتنگی چیه؟!!!

همینطور که تو این فکرام غرق  میشم یه دفعه به خودم میام با خودم میگم چرا انقدر عذاب بکشم چرا انقدر خودمو اذیت کنم!!!؟

اگه اون دلتنگم بود الان کنارم بود !!

اصلا نمیزاشت من برم تو این فکرا!!

حالا که میبینم اینجوریه چرا باید بهش فکر کنم؟چرا باید دلتنگ  ادمی بشم که براش ارزش نداشتم!!

ادمی که فقط برا خوش گذرونیش منو میخواست!

ادمی که اصلا لایق دوست داشتن نیست !!

یعنی ممکنه این ادم عشقم باشه!!!!!؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, |